Evt. spørgsmål?
Kontakt venligst: Udlejer Sahra S. Larsen tlf. 6093 7436 gerne SMS eller booking@troldhoj.dk
Kassemester Per Kongebro tlf: 5150 5650 send gerne en SMS. kassemester@troldhoj.dk
Ønskes rundvisning, kontakt venligst:
Lejrinspektør Martin Hansen - tlf. 2041 2306 send gerne en SMS.
Rengøring:
I henhold til lejekontrakten er det lejerens ansvar at aflevere hytten i rengjort stand.
I hytten og laden forefindes rengøringsmidler, koste og gulvskrubber, i hytten enkelte viskestykker og karklude.
Såfremt man ønsker at afstå fra dette, henvises til kassemesteren, udfyld skemaet og send det pr. mail: kassemester(a)troldhoj.dk.
OBS:
Medbring venligst følgende:
Viskestykker, skraldeposer, toiletpapir, soveposer og lagener. Det er muligt at der forefindes lidt af hvert som forrige lejer ikke har taget med hjem, men kan ikke forventes.
Husk at stille madrasser på højkant i siderne af sovesalene.
I køkkenet er der spande til sortering af affald, sortér venligst bedst muligt, adskil papkasser så de fylder mindst muligt, undgå at der kommer forkert affald i de enkelte containere, mælke- og drikkekartoner sorteres som restaffald.
Priser:
Hytten rengøring alm. 1.600,- kr. - Se de individuelle priser på Bestilling Rengøring
Laden rengøring 800,- kr.
Vigtigt:
Ved bestilling af rengøring, er det vigtigt at der beskrives nøje hvad der ønskes, hvilke lokaler og hvilken type standard eller udvidet. Hvis intet anføres, udføres der udvidet rengøring af alle områder. (se Bestilling rengøring)